afradeco

دکوراسیون و کلینیک ساختمانی افرا

afradeco

دکوراسیون و کلینیک ساختمانی افرا

afradeco

مجری طراحی،ساخت و نصب انواع درب و پنجره دو جداره u.PVC ،
درب های ضد سرقت ترک با پروفیل ترکی
انواع یراق و درب های ضد سرقت ترک
،درب سکوریت و کرکره برقی
درب های اتاقی شامل: HPL-PVC-HDF-CNC-ABS-GRP و لامینوکس
دیوار پوش 3D،چرمی،PVC
،پوستر و کاغذ دیواری
،پارکت،کناف،کفپوش،قرنیز،پنل PVC،و MDF
سقف کاذب،آسمان مجازی،سقف دکوراتیو
،نرده و محافظ درب و پنجره استیل

بایگانی
آخرین مطالب

در هنگام خرید درب ABS باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

1⃣اولین نکته در تهیه درب ضد آب چهارچوب آن است که رنگ شده باشد تا مانع از زنگ زدگی آهن شود . علاوه بر آن باید از رنگی استفاده شده باشد که نسبت به آب مقاوم باشد .

2⃣نکته دیگری که در هنگام خرید درب ضد آب باید مد نظر داشت این است که بهترین و مرغوب ترین جنس خریده شود که معمولا برای خرید درب ضد آب از جنس های درب pvc استفاده میکنند .

3⃣در هنگام خرید درب ضد آب یراق آلات مورد استفاده نیز حائز اهمیت است که در مقابل رطوبت و آب مقاوم بوده و مانع از زنگ زدگی یراق آلات شود .

4⃣اگر قصد دارید که برای حمام و دستشویی خود درب ضد آب تهیه نمایید حتما به این نکته توجه نمایید که قفل مخصوص داشته باشد که بدون نیاز به کلید باز و بسته شود .

5⃣طرح و رنگ درب ضد آب شما بستگی به سلیقه شما دارد اما رنگ مورد نظر شما باید مطابق با دکوراسیون منزل شما باشد . پیشنهاد میشود برای این کار از یک کارشناس دکوراسیون بهره بگیرید . 

                         

درب های ABS با ورق 1.2 میلیمتری از جنس پی وی سی و کلاف چوب روس رزین کاری و آب بندی شده که شاسی آن از نئوپان یا HDF می باشد  .

درب ABS نوعی درب ضد آب است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد به یکی از ارکان مهم در صنعت ساختمان سازی تبدیل شده است علت آن نیز ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی است که باعث آن شده که   حمام و دستشویی داخل آپارتمان قرار بگیرد و یک همین دلیل کافیست تا ما از درب ضد آب استفاده نماییم . علت اینکه ما از درب ضد آب یا همان درب ABS استفاده میکنیم این است که درب های معمولی خاصیت ضد آب بودن را ندارند در نتیجه نمی توانند در برابر آسیب هایی که رطوبت به درب وارد میکند مقاوت نشان دهند به همین علت است که باید از درب ABS و درب ضد آب برای حمام و دستشویی استفاده نماییم .                                                                        

روکش فرمیکا یا HPL چیست؟

فرمیکا با اسم اختصاری HPL که مخفف High Pressus Laminate می‌باشد که یک کلمه اسپانیایی و معرف ورقه‌ای است مرکب از چندین لایه ساخته شده از الیاف مثل کاغذ، آغشته به رزین‌های عمل‌کننده درگرما که تحت تاثیر حرارت و فشار ۵ مگا پاسکال به هم چسبیده باشند. یک سطح فرمیکایی می‌تواند از ورقه‌های رنگی یا تزئینی آغشته به رزین ملامین پوشیده شود. در ایران به تولید ورقه‌های فرمیکای ضد حرارت و رطوبت پرداخته می‌شود و در حال حاضر از کشورهایی نظیر هند، ترکیه و سوریه و … نیز وارد می‌شود. مواد اولیه معمولی جهت ساخت فرمیکا یا HPL عبارتند از کاغذ کرافتک، کاغذ دکوراتیو، رزین فنلیک و رزین ملامین.

خصوصیات روکش فرمیکا:

۱- مقاومت‌های رطوبتی، که مقاوم در برابر آب و بخار و بدون ترک‌خوردگی و ورقه شدن هستند.

۲- مقاومت‌های حرارتی: دارای تحمل دمای خشک و شوک حرارتی تا دمای۱۸۰ سانتی‌گراد، دارای مقاومت در برابر حرارت سیگار بدون باقی ماندن اثر آن و تغییرات ابعادی در دمای بالا، کمتر از ۳% می‌باشد.

۳- سایر مقاومت‌ها

به دلیل استفاده از چسب رزین فنولیک در تولید فرمیکا در مقابل جریان الکتریسیته مقاوم بوده و به دلیل استفاده از چسب رزی ملامین در سطح لایه باعث مقاومت رویه در برابر اسیدهای ضعیف می‌باشد.

مقاومت رطوبتی HPL

اچ پی ال در برابر آب و بخار و ترک خوردگی و ورقه ورقه شدن مقاوم می باشد که جذب رطوبت در حالت غوطه وری در آب کمتر از ۶ درصد و افزایش ضخامت ناشی از جذب آب اچ پی ال کمتر از ۱۰ درصد می باشد.                     

بهتر است بدانیم در اصل HDF چیست ؟                                                                                                                                   

  اچ دی اف (HDF ) مخفف واژه High Density Fiberboard است که جزو فرآورد های چوبی محسوب می شود HDF نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می گردد . چگالی آن بالا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است. HDF در صنعت درب به سه صورت مورد استفاده قرار می گیرد :    🅰  HDF به صورت ورق مسطح این ورق ها دارای ضخامت 3 میلی متـر می باشند که در حین تولید بوسیله غلطک شیارهای مشابه طرح چوب بر روی آن ایجاد می شود و درنهایت بر روی آن یک لایه آستر سفید پاشیده می شود . امکان ایجاد طرح های متنوع و نامحدود بوسیله دستگاه CNC روی این ورق وجود دارد . 🅱)HDF های قالب گیری شده در این روش HDF به شکل خاصی که در پرس به آن داده می شود تولید شده و همانند روش قبل روی آن شیارهای طرح چوب ایجاد می شود این ورق ها با ضخامت 3 میلی متر و تقریبا در 6 طرح مختلف و جود دارد. ورقهای HDF قابلیت رنگ پذیری دارند . رنگ شده دربهای HDF از زیبایی خاصی…