afradeco

دکوراسیون و کلینیک ساختمانی افرا

afradeco

دکوراسیون و کلینیک ساختمانی افرا

afradeco

مجری طراحی،ساخت و نصب انواع درب و پنجره دو جداره u.PVC ،
درب های ضد سرقت ترک با پروفیل ترکی
انواع یراق و درب های ضد سرقت ترک
،درب سکوریت و کرکره برقی
درب های اتاقی شامل: HPL-PVC-HDF-CNC-ABS-GRP و لامینوکس
دیوار پوش 3D،چرمی،PVC
،پوستر و کاغذ دیواری
،پارکت،کناف،کفپوش،قرنیز،پنل PVC،و MDF
سقف کاذب،آسمان مجازی،سقف دکوراتیو
،نرده و محافظ درب و پنجره استیل

بایگانی
آخرین مطالب

🔧⚒ اطلاعاتی جامع و کامل در مورد کناف

کناف نام خانواده و موسسه ا‍‍ی در سطح ب‍‍ین الملل‍‍ی با و‍‍یژگ‍‍ی ها‍‍ی ممتاز م‍‍ی باشد.

این شرکت توسط برادران کناف کارل (karl) و دکتر آلفونس (dr.Alfons) در سال 1934 بنیانگذاری شده و هم اکنون فرزندان این دو به طور مشترک و با هماهنگی سایر اعضای خانواده این شرکت را رهبری میکنند.

شرکت کناف یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های ساخت و ساز خشک در جهان می باشد.

ساختار کلی سیستم های ساخت و ساز خشک شامل صفحات روکش دار گچی ( و یا صفحات مسلح سیمانی ) و پروفیل های فولادی سبک می باشد ، که این صفحات به عنوان پوشش و پروفیل ها به عنوان زیر سازی عمل می نمایند . مزایایی همچون سهولت، سرعت ودقت بالا دراجرا، ایمنی دربرابرزلزله وحریق، خواص عایق بندی حرارتی، صوتی ورطوبتی وتعمیرات ونگهداری آسان موجب شده است که امروزه سیستمهای ساخت وسازخشک به عنوان جایگزین روشهای منسوخ سنتی(بنایی)درصنعت ساختمان مورداستفاده قرارگیرند.

اطلاعات عمومی در مورد گچ ساختمانی

گچ از جمله مصالحی است که در صنایع ساختمان سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و به علت ویژگی هایی که دارد از زمانهای قدیم در امر ساختمان سازی مورد مصرف داشته است. در بسیاری از ساختمانهای قدیمی مخصوصاً در دوران صفویه که اغلب آنها در اصفهان موجود می باشد گچ نقش مؤثری داشته و گچ بری های بسیار زیبایی از آن دوران باقی مانده است.
گچ به علت خواص خود از اولین قدم درایجاد یک بنا که پیاده کردن حدود زمین می باشد و با اصطلاح برای ریختن رنگ اطراف زمین مورد نیاز می باشد و همچنین تا آخرین مراحل بنا که سفید کاری و نصب سنگ است باز هم گچ مورد نیاز است و حتی در نقاشی ساختمان هم از گچ استفاده می نمایند.

خواص گچ :

✅زودگیر بودن
✅ خاصیت ازدیاد حجم
✅ مقاومت در برابر آتش سوزی
✅ آکوسیتیک بودن
✅ ارزان بودن
✅خاصیت پلاستیکی گچ
✅ رنگ گچ

گچ علاوه بر دو خاصیت عمده که یکی زودگیری و دیگری ازدیاد حجم به هنگام سخت شدن است دارای خواص دیگری نیز می باشد از جمله آنکه اکوستیک است و در آتش سوزی مقاوم می باشد و ارزان و به وفور یافت می گردد ودارای رنگی سفید و خوش آینه است.