afradeco

دکوراسیون و کلینیک ساختمانی افرا

afradeco

دکوراسیون و کلینیک ساختمانی افرا

afradeco

مجری طراحی،ساخت و نصب انواع درب و پنجره دو جداره u.PVC ،
درب های ضد سرقت ترک با پروفیل ترکی
انواع یراق و درب های ضد سرقت ترک
،درب سکوریت و کرکره برقی
درب های اتاقی شامل: HPL-PVC-HDF-CNC-ABS-GRP و لامینوکس
دیوار پوش 3D،چرمی،PVC
،پوستر و کاغذ دیواری
،پارکت،کناف،کفپوش،قرنیز،پنل PVC،و MDF
سقف کاذب،آسمان مجازی،سقف دکوراتیو
،نرده و محافظ درب و پنجره استیل

بایگانی
آخرین مطالب

سقف های کششی و یا پوششهای کشسان با موارد مصرف برای سقف های دکوراتیو کشسانMSC برای سقف ها و دیوارها امروزه در نزد طراحان و معماران بعنوان محصول دوست داشتنی و منحصر بفرد کاربرد وسیعی پیدا کرده است و همواره به پیچیده ترین تخیلات ذهنی طراحان جامه عمل پوشانده و امکان نا محدود طراحی را در اختیار شان قرار داده است.

امروزه تعیین سبک حالت و فضای یک محل ، دیوارها و سقف ها نیز به اندازه مبلمان ، چیدمان اشیا و و وسایل اهمیت دارد . پوششهای کشسانMSC با ضخامت حداکثر 0.05 تا 0.1 میلیمتر و بیشتر از 150 رنگ با انواع پوششهای براق ، مات ، شفاف و بافت مخمل در کوتاهترین زمان ممکن نصب میشود (قابلیت نصب روزانه 300 متر مربع)

این تکنولوژی از نوع بسیار خاص pvc با وزن 180 گرم و تحمل بار 200 کیلوگرم در هر متر مربع در برابر ضربات ناگهانی از انعطاف بسیار بالایی برخوردار بودده در صوت ورود ضربه به سطح آن خاصیت کشسانی ، امکان بازگشت به حالت اولیه مورد نظر را به آن میدهد .

این پوشش دارای خاصیت ضد باکتری و دافع گردو غبار بوده لذا بهداشتی برای اتاقهای عمل و آزمایشگاهها است. نوعی از این پوششها با نام ترنس لوسید قابلیت خاص فیلتر و تسطیح نورهای طبیعی و مصنوعی را دارا میباشد . این قابلیت به طراحان امکان تغییر فضای داخلی را به کمک نور می دهد . این تکنولوژی در طرای ویترین های فروشگاهی ، رستورانها و کافی شاپ ها ، سالن های انتظار و صحنه سازی تئاتر و و سینما و دیگر اماکن که در آنها اصل تغییر رنگ نور مد نظر است کاربرد نا محدود دارد.