afradeco

دکوراسیون و کلینیک ساختمانی افرا

afradeco

دکوراسیون و کلینیک ساختمانی افرا

afradeco

مجری طراحی،ساخت و نصب انواع درب و پنجره دو جداره u.PVC ،
درب های ضد سرقت ترک با پروفیل ترکی
انواع یراق و درب های ضد سرقت ترک
،درب سکوریت و کرکره برقی
درب های اتاقی شامل: HPL-PVC-HDF-CNC-ABS-GRP و لامینوکس
دیوار پوش 3D،چرمی،PVC
،پوستر و کاغذ دیواری
،پارکت،کناف،کفپوش،قرنیز،پنل PVC،و MDF
سقف کاذب،آسمان مجازی،سقف دکوراتیو
،نرده و محافظ درب و پنجره استیل

بایگانی
آخرین مطالب

🔸مزایای پنجره‌های یوپی‌وی‌سی

✔ دوام و استحکام بالا
✔ثبات رنگ
✔ عایق بندی در برابر سرما و گرما
✔ عایق بندی در برابر آلودگی‌های صوتی و گردو غبار
✔ امکان ساخت و اجرای همه اشکال هندسی بدون محدودیت
✔ تنوع بسیار بالا در بازشوها
✔ امکان استفاده از یراق آلات الکترونیکی
✔ غیرقابل اشتعال
✔ متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی

آیا می توان یراق آلات درب و پنجره دو جداره upvc را پس از نصب تعویض و بهینه کرد❓

باید گفت این امر امکان پذیر می باشد ولیکن بصورت محدود.چرا که محل پیچ های بعضی از یراق آلات با یکدیگر متفاوت بوده و ممکن است در بکار گیری یراق آلات جدید دچار مشکل گردد و از طرفی نصب یراق آلات بصورت اتوماسیون و با ماشین آلات خاصی انجام میپذیرد و تغییر آن در محل پروژه محدودیت هایی ایجاد می نماید.لذا انتخاب یراق آلات مناسب در ابتدا می تواند از هزینه های مجدد جلوگیری نماید.

ورق گالوانیزه چیست؟
آهنی است که با روی پوشانده شده باشد. این آهن ، حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند،از زنگ زدن محفوظ می‌ماند. کاربرد ورق گالوانیزه در درب و پنجره های UPVC به دلیل ایجاد استحکام در این نوع متریال در و پنجره upvc است و در ضخامت های 1/25 mm و 1/5 mm و 2 mm استفاده می گردد .یعنی حفظ حالت پنجره و استحکام آن.

آیا پنجره های دوجداره یو پی وی سی پس از مدتی دچار افتادگی نمی شوند؟؟
مواد یو پی وی سی به هرحال پلیمری و به عبارتی پلاستیکی می باشد. و مواد پلاستیکی ذاتاً دچار تغییر شکل می شوند بخصوص که شیشه دوجداره سنگین می باشد.برای رفع این مشکل درداخل پروفیل از اشکال مشخص گالوانیزه استفاده می گردد که بایستی حتماً ضخامت مناسب داشته باشند. متاسفانه برخی تولیدکنندگان این مورد را رعایت نمی کنند که مسلماً قیمت پایین تری نیز اعلام می شود که این امر در طولانی مدت خود را نشان میدهد. از دیگر کارهایی که برای حل مشکل افتادگی می شود طراحی مناسب در و پنجره هاست. خارج از ابعاد استاندارد حتماً دچار افتادگی می شوند.ضمناً لولاها و کیفیت آنها نیز بسیار مهم است . نوع و ضخامت گالوانیزه بکار رفته و یکپارچه بودن آن در داخل پروفیل های یو پی وی سی بسیار تعیین کننده و مهم میباشد.

❇آیا تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دو جداره با خرابی منزل، بنایی، گچ کاری و رنگ آمیزی مجدد همراه است؟

این مهمترین سوال و دغدغه تمام کسانی می باشد که قصد تعویض پنجره های قدیمی خود با پنجره دو جداره را دارند. برای تعویض پنجره های قدیمی تنها نیاز به چهارچوب دور پنجره می باشد، برای این کار ابتدا لنگه ها و شیشه های پنجره قدیمی را برداشته و سپس پنجره های دوجداره در جای آن قرار می گیرد.

یو پی وی سی بر پایه سنگ نمک و نفت است که طی فرآیندی شیمیایی و پس ازگذار از چندین مرحله به پودری سفید رنگ بنام PVC تبدیل می شود. در دنیا بیش از 50% پی وی سی تولید شده درساختمان به کارمی رود زیرا با اضافه کردن افزودنی هایی که اصلی ترین آنها فتالیت است می توان پی وی سی را نرمتر و قابل انعطاف تر کرد ، آنگونه که امروزه درصنایع پوشاک ولوازم خانگی مانند پرده ، روکش مبل، ساخت شلنگ، لوله نرم و تاشو در کف سازی ساختمان ها و رویه بام ها و عایق سازی کابل های برق استفاده می شود. همچنین در آتش سوزی ها گاز هیدروژن کلراید از سوختن UPVC تولید می شود که به عنوان از بین برنده ی رادیکال های آزاد، از سرعت انتشار آتش می کاهد. امروزه این ماده یکی ازمهم ترین مواد ترموپلاستیک است که دربسیاری از رشته های ساختمانی ، صنعت، کشاورزی و بسیاری از طرح های زیر بنایی از آبرسانی و شهرسازی گرفته تا هواپیماسازی کاربرد های گسترده دارد. افزودن مواد پایدار کننده مانند کلسیم موجب افزایش عمر و مقاومت پی وی سی در برابر عوامل فیزیکی محیطی و آب و هوایی در اقلیم های متفاوت جوی و ثابت بودن رنگ در اثر گذشت زمان تابش نور خورشید می شود.

پنجره دو جداره ریلی (کشویی)upvc چقدر کارایی دارد؟


پنجره‌‌های ریلی یا کشویی از نظر نحوه باز و بسته شدن و نبود معارض برای بازشو مزیت بسیار خوبی دارد. ولی از نظر عایق بودن و ایزولاسیون حدود 20 درصد نسبت به سیستمهای لولایی پایینتر هستند. یعنی احتمال ورود صدا، گردوخاک و حرارت بیشتر است بنابراین پیشنهاد می گردد از سیستم لولایی و یراق آلات دوحالته استفاده گردد.